lørdag, mars 12, 2011

Solskinnstur

Etter gårdagens fattale tur måtte vi ut idag og å prøve å rette opp i galskapen. Nero måtte pent bli hjemme idag. Charm starter ut i stor fart å går meget godt, da jeg er nede i en elvedal mister jeg litt kontroll på hvor han er. Etter litt leting finner jeg han i stand, men det er tomt, bare masse dokkgroper å spor. Jeg treffer på Svein E Hagerupsen med sin GS Gordon. Vi går ilag å lar hundene matche. Begge går meget godt, vi ser Charm går i stand. Da jeg er nesten oppe ved han letter ei rype presist forran å han går ca 4meter etter. Ikke godkjent, han ska stå i ro, så blir nakket litt å tatt tilbake. Etter utredning legger han seg ut i søk å flott vindbruk ender opp i ny stand med Gordon like bak. Da vi nærmer oss går Gordon på å fester ny stand i bredd med Charm. Vi er vel rundt 50meter unna så letter ei rype presist forran begge, å begge er dønn rolig. Legger ut apport til Charm å han fixer det feilfritt. Mye mye bedre idag, men enda ikke helt bra. Mere træning!