mandag, mars 30, 2009

2 turer idag

Idag måtte jeg 2 turer til fjells. Tidlig på dagen hadde jeg kun Charm med meg, prøve å spisse formen for de gjennstående jaktprøvene. Vi gikk i ganske åpent terreng med spredt biotop hvor han må slå seg skikkelig ut, på meget godt føre. Han gikk glimrende idag, store fine slag å fikk enormt med terreng med seg. Et solid 1pr søk, men spørs når det blir prøve om det blir like bra. Fant ingen fuggl, bare spor. Skulle absolutt hadd noen ryper i nesen hannes for å få enda mere "gnist", men satser på at det går bra. Senere på dagen tok jeg Nero & Zico med meg, begge gikk vældig stort, men etter et "møte" så ordna det seg til det akseptable. Zico ble tidlig sliten på det tonge føret, han har vært lite prioritert i vinter, men har det meste inne å trenger ikke mange turer før formen igjen blir bra. Ingen fuggl på denne turen heller. Nero gikk meget bra å er klar for NM terrengene.