tirsdag, september 16, 2008

Dagens tur


Bildet: Ingar, Nero, Zanto og Charm koser seg under luncpausen
Ingar hadde med seg Nero og Zanto å startet et par timer før meg, så jeg tok med meg Charm å gikk i møte med han fra andre siden av fjellene. Turen ble fin å tildels slitsom. Vi fant 10-12 ryper å før jeg kom hadde Ingar stand på Zanto på en gjennligger som sprang på bakken 3-4meter forran han. Nero gikk som vanlig meget bra å tok det aller meste av terreng. Zico måtte stå i hundegården mens jeg å Charm dro til fjells, det va han lite fornøyd med, men i morgen skal vi til fjells i 10-12 timer så da får han kjørt seg. Fikk ingen ryper forran Charm på denne turen, han slipper seg lengere å lengere ut fra meg å koser seg skikkelig når han får være med. Får bare gå flere turer for å se om vi kan klare å finne noen ryper