lørdag, mars 06, 2010

Rolig hælg


Jeg og Ingar skulle til Vannøya på prøve i hælga, Ingar skulle stille Zanto for å prøve å få 1UK på han så han kunne stille i AC. Men etter å ha snakket med de som var ute i marka dær på fredag, og kikket på værmeldinga til søndag tok vi avgjørelsen om å bli hjemme. Det var svømmeføre, og Zanto mangler litt muskler og kondisjon etter operasjonen han hadde i juletider. Isteden tok jeg meg en tur med Charm på Senja idag. Skikkelig tongt føre etter alle snyen som kom denne uka å inga feste under nysnyen. Men han jobbet å slet seg fram. Jeg finner han i stand, reiser på god avstand å han reiser 5meter fram til ny stand. Da ser jeg rypa 5meter forran han, ser bare hodet på rypa siden ho er begravd i sny. Lar Charm stå lenge før han får reise. Reiser hardt å er komplett rolig. Et meget bra arbeid, så dagen ble bra den. Vi går bare 1 time før vi er med bilen igjen. Skal få meg en liten tur til her på Senja før jeg drar til Arnøya til hælga sammen med opdretter til Charm, Bent Eivind. Han har med seg Mor til Charm, Taiwa- og kullsøster til Charm - Muni. Jeg tar med meg Charm og Zanto.