lørdag, november 15, 2008

Det går seg til

Hadde med Zico & Charm på en liten treningstur idag. Været var upåklagelig å passelig med sny. Hadde håpet Charm skulle finne seg en rype idag å slik ble det. Zico støkker først en rype langt ute, utreder å går i en kort stand før det letter 2 ryper til, de rypene ser Charm å han er ivrig på setet. Tar Zico ved fot å Charm får søke alene, han slipper seg stadig lengere ut så det ser bra ut.


MobFilm: Charm begynner å våkne

Han søker litt men finner ingen ryper. Tar han ved fot å slipper Zico. Han går meget stort å tar hele terrenget, så blir han borte langt ute bak en stor haug å jeg regner med det er stand. Påtur opp letter det 2 ryper på skrå ovenfor meg og Charm, så jeg slipper han på opp dit, han trøkker til å plutselig stopper han opp, smaker på godlukt forran seg å går litt til på før det letter en stegg som han får løpe 10meter etter, setter seg kontant på komando. Lar han utrede kort før jeg tar han ved fot å skal gå opp til Zico som fremdeles står, men det er langt dit å påtur opp til han letter det en enkelfuggl, rolig i oppflukt. Charm er oppgiret så det holder, så jeg velger å gå rett til bilen å avslutte turen. Blir spennende å se om han trøkker enda mere til på neste tur.