søndag, august 16, 2009

Rypetelling

Bildet: Sverre, Mads og Rune nyter en velfortjent pause. Mads stekte pannekaker å det var mildt sagt populært:)
De siste 2 helgene har jeg vært på rypetelling her på Senja, nå i hælga gikk jeg med Charm å hælga før med Nero. Fin træning fram mot høstens prøver. Charm går bra, har meldt han på Senjaprøven å Ringvassøya, så får vi se om han kan hevde seg dær. Har også fådd sendt avgårde papirene til Derbyen så nå skulle alt være i orden dær, regner med jeg drar dit og. Ellers vil jeg prøve å få med meg mest mulig prøver såfremst Charm går godt å holder hodet kaldt i fuggl.

Bildet: Charm og pointerene Rypa & Nemi
Ellers så går det i dressurtræning å siste finpuss på apporten. Charm henter nå opptint rype. Idag la jeg ut 3 ryper å han hentet de i tur og orden med stor entusiasme.